Gyakori kérdések és válaszok
Regisztráció és hozzáférés
Miért és hogyan regisztráljak?
-
·A mapeirepi.hu oldalán a vásárlás regisztrációhoz kötött. A belépés menüpont alatt “HOZZ LÉTRE SAJÁT FIÓKOT “linkre kattintva regisztrálhat saját fiókot név, email cím, telefonszám és jelszó megadásával.
Hogyan tudok belépni Felhasználói Fiókomba?
-
·A belépést követően a rendszer egyenesen az Ön felhasználói fiókjába irányítja.
-
·Amennyiben vásárlás közben szeretne fiókjába belépni azt a személyes ikonra kattintva és a Fiók menüpontot kiválasztva teheti meg.
Én egy regisztrált vásárló vagyok, de hibaüzenetet kapok amikor megpróbálok belépni. Mit csinálok helytelenül?
-
·Kérjük nézze meg, helyes e megadott jelszava és felhasználói neve. Amennyiben nem biztos a jelszó helyességét illetően, kérem kérjen újat. Ha még ezután sem tud belépni felhasználói fiókjába, kérjük emailben keressen minket az info@mapeirepi.hu e-mail címen!
Mi történik, ha nem kapok Felhasználói fiókot aktiváló email-t?
-
·A regisztrációt követően e-mailt kap a regisztráció jóváhagyásáról. A regisztrációt maximum 12 órán belül aktiváljuk.
Mit csináljak ha elfelejtettem a jelszavam?
-
A Belépés oldalon a Jelszó mező alatt nyomja meg az Elfelejtett jelszó linket, majd adja meg email címét és küldje el
-
új jelszava automatikusan megérkezik az Ön által megadott email címre. A jelszót ezután felhasználói fiókjában módosíthatja módosíthatja.
Hogy tudom megváltoztatni a jelszavam?
-
A Fiók – Jelszócsere menüpontban van lehetőség aktuális jelszavának megváltoztatására. Ott már csak az Ön által kiválasztott új jelszó megadására és megerősítésére szükséges, majd a „Tovább“ gombra kattintva mentheti a változtatásokat.
Hogyan tudom változtatni személyes adataim és beállításaim?
-
·Személyes beállításait a Fiók menüpontban tudja beállítani.
Biztonság és adatvédelem
Milyen információkat tárolnak rólam?
-
·A mapeirepi.hu oldalon tárolt információkról bővebben az adatvédelmi tájékoztatóban olvashat. Az adatvédelmi tájákoztatót a mapeirepi.hu főoldalának láblécében találja.
Biztonságban vannak-e a hitelkártyámra vonatkozó információk?
-
·A mapeirepi.hu hitelkártya információkat nem tárol. A kártyás fizetési lehetőséget az OTP Simple Pay biztosítja. Az általuk tárolt információkról bővebben az adatvédelmi tájékoztatóban olvashat. Az adatvédelmi tájákoztatót a mapeirepi.hu főoldalának láblécében találja.
Vásárlás folyamata és reklamáció
Mi történik miután leadtam a rendelést?
-
Rendelése leadását követően automatikus visszaigazoló e-mail kap, majd folyamatosan tájékoztatjuk rendelése állapotáról, illetve az esetlegesen felmerülő változtatásokról.
A rendelést le tudom mondani?
-
??????
Melyek az elfogadott fizetési módok?
-
Oldalunkon bank és hitelkártyával illetve banki előreutalással lehet fizetni.
Honnan tudhatom, hogy rendelésemet megfelelően adtam le?
-
Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazoló e-mailt küld. Az e-mail még nem minősül sikeres vásárlási visszaigazolásnak, csak arról tájékoztat, hogy a rendelés beérkezett hozzánk. A rendelés feldolgozását követően kapni fog egy újabb értesítést, amennyiben a rendelés maradéktalanul teljesíthető, akkor megerősítjük a rendelés tényét, illetve tájékoztatjuk az esetleges változásokról is.
Mi kell tennem, ha bármilyen problémát észlelek az mapeirepi.hu weboldalán?
-
Kérem, ha bármi problémát észlel a maperepi.hu oldal használata közben, jelezze felénk e-mailben az info@mapeirepi.hu-n.
Mi történik, ha nem kapok rendelést visszaigazoló email-t?
-
Kérjük, ha 1 órán belül nem kap automatikus visszaigazoló e-mail, hogy leadott rendelését megkaptuk, jelezze felénk az info@mapeirepi.hu e-mail címen.
Meg tudom változtatni a szállítási címem?
-
·Szállítási címét rendelés közben és a rendelés lezárása előtt az összegzésben tudja megadni. A rendelés leadását követően a szállítási címet már nem tudjuk módosítani.