GYIK

Gyakori kérdések és válaszok

Regisztráció és hozzáférés

Miért és hogyan regisztráljak?

  • ·A mapeirepi.hu oldalán a vásárlás regisztrációhoz kötött. A belépés menüpont alatt “HOZZ LÉTRE SAJÁT FIÓKOT “linkre kattintva regisztrálhat saját fiókot név, email cím, telefonszám és jelszó megadásával.

Hogyan tudok belépni Felhasználói Fiókomba?

  • ·A belépést követően a rendszer egyenesen az Ön felhasználói fiókjába irányítja.

  • ·Amennyiben vásárlás közben szeretne fiókjába belépni azt a személyes ikonra kattintva és a Fiók menüpontot kiválasztva teheti meg.

Én egy regisztrált vásárló vagyok, de hibaüzenetet kapok amikor megpróbálok belépni. Mit csinálok helytelenül?

  • ·Kérjük nézze meg, helyes e megadott jelszava és felhasználói neve. Amennyiben nem biztos a jelszó helyességét illetően, kérem kérjen újat. Ha még ezután sem tud belépni felhasználói fiókjába, kérjük emailben keressen minket az info@mapeirepi.hu e-mail címen!

Mi történik, ha nem kapok Felhasználói fiókot aktiváló email-t?

  • ·A regisztrációt követően e-mailt kap a regisztráció jóváhagyásáról. A regisztrációt maximum 12 órán belül aktiváljuk.

Mit csináljak ha elfelejtettem a jelszavam?

  • A Belépés oldalon a Jelszó mező alatt nyomja meg az Elfelejtett jelszó linket, majd adja meg email címét és küldje el

  • új jelszava automatikusan megérkezik az Ön által megadott email címre. A jelszót ezután felhasználói fiókjában módosíthatja módosíthatja.

Hogy tudom megváltoztatni a jelszavam?

  • A Fiók – Jelszócsere menüpontban van lehetőség aktuális jelszavának megváltoztatására.  Ott már csak az Ön által kiválasztott új jelszó megadására és megerősítésére szükséges, majd a „Tovább“ gombra kattintva mentheti a változtatásokat.

Hogyan tudom változtatni személyes adataim és beállításaim?

  • ·Személyes beállításait a Fiók menüpontban tudja beállítani.

Biztonság és adatvédelem

Milyen információkat tárolnak rólam?

  • ·A mapeirepi.hu oldalon tárolt információkról bővebben az adatvédelmi tájékoztatóban olvashat. Az adatvédelmi tájákoztatót a mapeirepi.hu főoldalának láblécében találja.

Biztonságban vannak-e a hitelkártyámra vonatkozó információk?

  • ·A mapeirepi.hu hitelkártya információkat nem tárol.  A kártyás fizetési lehetőséget az OTP Simple Pay biztosítja. Az általuk tárolt információkról bővebben az adatvédelmi tájékoztatóban olvashat. Az adatvédelmi tájákoztatót a mapeirepi.hu főoldalának láblécében találja.

Vásárlás folyamata és reklamáció

Mi történik miután leadtam a rendelést?

  • Rendelése leadását követően automatikus visszaigazoló e-mail kap, majd folyamatosan tájékoztatjuk rendelése állapotáról, illetve az esetlegesen felmerülő változtatásokról.

A rendelést le tudom mondani?

  • ??????

Melyek az elfogadott fizetési módok?

  • Oldalunkon bank és hitelkártyával illetve banki előreutalással lehet fizetni.

Honnan tudhatom, hogy rendelésemet megfelelően adtam le?

  • Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazoló e-mailt küld. Az e-mail még nem minősül sikeres vásárlási visszaigazolásnak, csak arról tájékoztat, hogy a rendelés beérkezett hozzánk. A rendelés feldolgozását követően kapni fog egy újabb értesítést, amennyiben a rendelés maradéktalanul teljesíthető, akkor megerősítjük a rendelés tényét, illetve tájékoztatjuk az esetleges változásokról is.

Mi kell tennem, ha bármilyen problémát észlelek az mapeirepi.hu weboldalán?

  • Kérem, ha bármi problémát észlel a maperepi.hu oldal használata közben, jelezze felénk e-mailben az info@mapeirepi.hu-n.

Mi történik, ha nem kapok rendelést visszaigazoló email-t?

  • Kérjük, ha 1 órán belül nem kap automatikus visszaigazoló e-mail, hogy leadott rendelését megkaptuk, jelezze felénk az info@mapeirepi.hu e-mail címen.

Meg tudom változtatni a szállítási címem?

  • ·Szállítási címét rendelés közben és a rendelés lezárása előtt az összegzésben tudja megadni. A rendelés leadását követően a szállítási címet már nem tudjuk módosítani.